Servis Záruka kvality

Záruka kvality

Certifikácia : STN EN ISO 9001 : 2016 / EN ISO 9001 : 2015

Oddelenie technickej kontroly v rámci optimalizácie pracovných postupov a výrobných procesov zabezpečuje :

  • zber dát o spokojnosti zákazníka
  • hodnotenie spoľahlivosti procesov –  SPC
  • analýzu reklamácií od zákazníkov
  • analýzu príčin a dôsledkov – FMEA
  • proces schvaľovania dielov pre sériovú výrobu – PPAP
  • kvality produktov v sériových dodávkach
  • vypracovanie dohôd o zabezpečovaní kvality
  • výkon metrologických činností.

 

Meracie príslušenstvo:

  • 3D merací prístroj
  • profil projektor – optický prístroj
  • váhy – stanovenie hustoty zinku
  • skúšobný stroj na stanovenie pevnosti kovov
  • ostatné kalibrované meradlá (posuvné meradlá, dutinomery, mikrometre, kalibre) na meranie kľúčových parametrov.

 

Kontrola kvality:

  • vstupná kontrola nakupovaných dielov
  • medzi - operačná kontrola prvého kusu na začiatku produkcie počas každého procesu
  • medzi - operačná kontrola posledného kusu na začiatku produkcie počas každého procesu
  • SPC – kľúčových parametrov
  • výstupná kontrola vyrobených kusov

 

Politika kvality:

Politika kvality určuje hlavné zásady a zámery vedenia spoločnosti.
Vedenie spoločnosti sa hlási k zodpovednosti za dodržiavanie a neustále zdokonaľovanie systému manažérstva kvality podľa požiadaviek normy ISO 9001:2015 v súlade s ďalšími aplikovateľnými požiadavkami.
Zlepšovanie systému manažérstva kvality a zvyšovanie kvality výrobkov je neustála činnosť, na ktorej sa podieľajú všetci pracovníci spoločnosti.
Kvalita sa pritom chápe nielen ako kvalita produktu, ale aj ako kvalita ostatných činností a výkonov pri realizácii požiadaviek zákazníka.

To, čo stojí zato, aby sa urobilo, stojí zato, aby sa urobilo dobre

Hlavné zámery a zásady:

1.    Orientácia na zákazníka - najvyšším zámerom spoločnosti je uspokojovanie požiadaviek svojich zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti

Zvyšovanie komplexnej spokojnosti a lojality súčasných zákazníkov a získavanie nových zákazníkov. Rozvíjať kvalitný kontakt so zákazníkom s dôrazom na špecifikáciu jeho požiadaviek a nárokov

2.    Kvalita dodávaných výrobkov

Zabezpečiť kvalitu pri každej operácií vykonávanej na výrobku tak, aby sa dosiahla kvalita výsledného produktu

3.    Prosperita spoločnosti

Stabilizovať výkony spoločnosti a dosahovať stále lepšie ekonomické výsledky

4.    Vzdelávanie pracovníkov spoločnosti

Kvalita ľudských zdrojov a ich profesionálny rast je nevyhnutnou podmienkou pre neustále zlepšovanie a zvyšovanie kvality dosahovaných výkonov

btn-cena
btn-cena
btn-cena

Kontrola kvality